Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Seminari salvestus: Kuidas parandada e-poe ostukogemust?

ADMi kasutajakogemuse disainer Kaari Sibrits, SEB ärijuht Karl Oskar Haak ja Rehvidpluss.com üks omanik ja looja Kristjan Suurekivi räägivad, kuidas luua kliendile suurepärane e-poe kasutajakogemus.

Mis paneb kasutaja ostma?
Kuidas on kasutajal e-poes hea osta? 
Kuidas kasutaja koos tuttavaga e-poodi taaskülastama panna?
Kuidas kasutajakogemust mõõta?
Missugused tööriistad on kasutajakogemuse mõõtmiseks vajalikud/kasulikud?
Milliseid makselahendusi e-poe omanikuna valida?
Millele on pannud e-poe juures rõhku 7 miljonilise aastakäibega kiirelt kasvanud ettevõte?

Uudiskirjaga liitumisel olete alati kursis toimuvate seminaridega, kus saate küsida nõu oma ala ekspertidelt ja jagada kogemusi teiste ettevõtjatega.
S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta eAkadeemia külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.