Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Seminari salvestus: Kuidas kliendid teie e-poeni jõuavad?

Digiagentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar tutvustab e-poe turundamise põhitõdesid. Oma praktilist kogemust jagab Breden Kidsi asutaja ja tegevjuht Merle Leemet.

Alustava e-poe turundamise 3 kõige olulisemat faktorit:

1. ANDMED: kui puuduvad andmed on väga keeruline vastu võtta järgmiseid otsuseid. Esimese asjana on vaja ühendada analüütika platvormid enda lehega. 
Miks on andmete kogumine oluline ning mis platvormid võiksid kindlasti olla alustava kodulehega ühendatud?
2. STRATEEGIA: saadud andmete põhjal on võimalik luua teie firmale sobiv strateegia, mille põhjal edasisi turundustegevusi planeerima ja looma hakata. Strateegia luuakse andmete ja eesmärgi koosmõjul. 
Kuidas luua enda ettevõttele turundus- ja müügistrateegia? Mismoodi määrata realistlikud eesmärgid?
3. TEOSTUS: strateegiat on võimalik ellu viia väga erinevatel viisidel. Ettevõtteti võivad erineda teostuse eest vastutajad, 
Kes peaks vastutama ettevõtte strateegia ellu viimise eest ning missugune peaks olema digiagentuuri ja kliendi suhe?
Lisaks: 

• Missuguseid trende jälgida ja miks on trendide järgmine tegelikult oluline?
• Kuidas kliendist hoolida ja mõista tema probleeme?

Uudiskirjaga liitumisel olete alati kursis toimuvate seminaridega, kus saate küsida nõu oma ala ekspertidelt ja jagada kogemusi teiste ettevõtjatega.
S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta eAkadeemia külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.