Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Seminari salvestus: Kuidas Google Adwords ettevõtte kasuks tööle panna?

eAkadeemia praktilisel turunduse seminaril kõnelesid Priit Kallas ja Marko Toom. Vaadake seminari video salvestust, kus kõnelejead jagavad lihtsaid nippe ja keerukamaid näpunäiteid, kuidas internetis kiiresti klientideni jõuda.

Toome teieni parimad praktikad, mille abil saate igast Adwordsi paigutatud eurost mitu tagasi. Näitame, kuidas hallata kampaaniaid, reklaamigruppe ja märksõnu. Tutvustame oluliste tulemuste mõõtmist: klikid, kontaktid, müük. Anname nõu, kuidas planeerida kampaaniate eelarvet nii Eestis kui ka välisturgudel. Lisaks räägime sellest, kuidas teha toimiv koduleht, mis aitaks ettevõtte äri kasvatada.

Esinejad:

Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta on olnud tegev erinevate internetiprojektide juures juba üle 20 aasta. Priidu igapäevatöö hulka kuulub strateegiline planeerimine, ettevõtte turundus internetis ja keerukamate Adwordsi ja analüütikalahenduste haldamine.

Marko Toom on Veebimajutus.ee arendusjuht, kelle ülesandeks on aidata luua ja kasutusele võtta uusi digitaalseid tooteid ja teenuseid. Veebi- ja tarkvaraprojekte juhtinud üle 20 aasta, sellest ca 60% ajast ise agentuuris teostaja rollis olles ning 40% aega kliendi poolt tellija kingades.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta eAkadeemia külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.