Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Milline toode lahendab kliendi probleemi?

Kui jagada tooted-teenused valuvaigisti ja vitamiini tüüpi asjadeks, siis loomulikult on palju lihtsam äri teha valuvaigistitega. Taxify kaasasutaja Martin Villig räägib, kuidas äriideid kaaluda.
  • Mida rohkem oma mõtteid jagada, seda enam kasulikku tagasisidet saab.
  • Mõelge probleemidele, mille lahendamise eest oleksite ise nõus maksma.
  • Kui üksi toodet arendada, võib tulemus olla väga ühekülgne.

Inimene, kes soovib alustada oma ettevõttega, kuid kellel ei ole veel selget äriideed, peaks kõigepealt mõtlema enda elus ettetulevatele probleemidele. Mis teda häirib? Mida saab parandada? Kui tegemist on asjaga, mis segab pidevalt paljusid inimesi, siis on nad tõenäoliselt valmis selle lahenduse eest ka raha maksma.

Kui tegu pole toote-teenusega, mis lahendab mõnd kriitilist probleemi, siis on seda keerulisem müüa. Lisaks peab teenus olema lihtne. Kliendid kasutavad Taxifyd keskmiselt viis–kuus korda kuus, sest see on kiire ja mugav – see meeldib neile.

Sageli kardavad uued ettevõtted oma ideedest rääkida, kuid tegelikult peaks mõtlema vastupidi: just klientidega rääkides saab teada nüansse, mida ise ei pruugi tähelegi panna. Igal inimesel on oma arvamus ja vaade, kuid see kipub olema väga ühekülgne. Mida rohkem mõtteid jagada, seda enam saab tagasisidet, kust tuleb oluline välja noppida ja ideega edasi minna.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta eAkadeemia külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.