Milline toode lahendab kliendi probleemi?
- Mida rohkem oma mõtteid jagada, seda enam kasulikku tagasisidet saab.
- Mõelge probleemidele, mille lahendamise eest oleksite ise nõus maksma.
- Kui üksi toodet arendada, võib tulemus olla väga ühekülgne.
Inimene, kes soovib alustada oma ettevõttega, kuid kellel ei ole veel selget äriideed, peaks kõigepealt mõtlema enda elus ettetulevatele probleemidele. Mis teda häirib? Mida saab parandada? Kui tegemist on asjaga, mis segab pidevalt paljusid inimesi, siis on nad tõenäoliselt valmis selle lahenduse eest ka raha maksma.
Kui tegu pole toote-teenusega, mis lahendab mõnd kriitilist probleemi, siis on seda keerulisem müüa. Lisaks peab teenus olema lihtne. Kliendid kasutavad Taxifyd keskmiselt viis–kuus korda kuus, sest see on kiire ja mugav – see meeldib neile.
Sageli kardavad uued ettevõtted oma ideedest rääkida, kuid tegelikult peaks mõtlema vastupidi: just klientidega rääkides saab teada nüansse, mida ise ei pruugi tähelegi panna. Igal inimesel on oma arvamus ja vaade, kuid see kipub olema väga ühekülgne. Mida rohkem mõtteid jagada, seda enam saab tagasisidet, kust tuleb oluline välja noppida ja ideega edasi minna.
-
Eelmine teema
-
Järgmine teema