Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Miks on oluline jõuda kiiresti esimese maksva kliendini?

Iga ettevõte vajab arenguks ressursse, mis võiks ideaalis olla teenistus oma toote või teenuse pealt. Selleks aga tuleb jõuda kiiresti esimeste maksvate klientideni, kelle vajadustest lähtuvalt saab ettevõtte paika panna suuna, kuhu edasi liikuda, räägib rakenduste testimiskeskkonna Testlio asutaja ja juht Kristel Kruustük.
  • Esimestest maksvatest klientidest oleneb see, mis suunas toode areneb.
  • Looge klientidega kontakte ja hoidke neid.
  • Välisturgudele tasub minna vaid kvaliteetse tootega, mis müüb end ise.

Esimese maksva kliendini jõudmine on tähtis, sest ettevõttel on vaja raha teenida. Kuid esimese 10 kliendi puhul on oluline ka see, et nemad panevad paika, mida toode üldse võiks pakkuda. Meie alustasime klientide otsimist start-up’idest, ent mingis faasis saime aru, kuidas mõtlevad suured ettevõtted, ning otsustasime keskenduda neile.

Suurtele klientidele lähenedes tuleb olla kannatlik – peab olema positiivset pealehakkamist ja julgust. Võtke julgelt inimestega ühendust, looge kontakte ja hoidke neid. Näiteks ütles üks suurkorporatsioon kolm aastat tagasi meile, et ei soovi Testlioga  koostööd teha, sest oleme nende jaoks liiga väikesed ning kaome ehk juba varsti pildilt. Me ei andnud alla, hoidsime nendega pidevat ühendust ning praegu toimib meie partnerlus väga hästi.

Äri eskaleerimiseks on kõige olulisem üksmeelne meeskond ja tihe koostöö tiimiliikmete vahel, sest ainult nii suudetakse saavutada reaalselt ühised eesmärgid. Testlio jaoks algas edu välisturgudel juba esimesel aastal USA ärikiirendis osalemisest – saime selle näol suurepärase võimaluse luua suur kontaktibaas. Nende kontaktide hoidmine on sama tähtis kui kvaliteetne ja jätkusuutlik toode, mis levib ja müüb end ise.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta eAkadeemia külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.