Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Kuidas müügis eesmärke seada?

Tallinn Dollsi asutaja Mari Martin annab nõu, kuidas müügis eesmärke seada, ning räägib veebimüügi ja füüsilise poe erinevustest.
  • Seadke endale realistlikud eesmärgid ning jälgige neid pidevalt.
  • Küsige klientidelt tagasisidet ja tehke ettetellimisi.
  • Pakkuge kliendile ka veebipoes personaalset ostukogemust, et ta oleks lojaalne ja tuleks tagasi.

Kuidas müüki hallata?

Müügi haldamisel on hästi oluline seada eesmärgid ja neid pidevalt jälgida. Eesmärgid peaksid olema realistlikud ning tähtis on ka prognooside tegemise oskus. Kui need ei täitu, tuleb analüüsida, miks nii juhtus, ning selle teadmise alusel uued ja täpsemad prognoosid luua. Eesmärkide jälgimine annab võimaluse kontrollida, kas sa saad aru, kuidas sinu otsused mõjutavad tulemusi.

Kuidas vältida valede otsuste tegemist müümisel?

Tallinn Dolls on loobunud moetööstuses nii tavapärasest ettetootmisest. Oleme loonud ettetellimisplatvormi, mille kaudu saame inimestelt infot, mida nemad tahaksid osta. Tänu sellele oskame palju paremini prognoosida oma tootmist, laovarusid ning müüvaid mudeleid. Kõikidel ettevõtetel on kindlasti olemas mingi võimalus, kuidas küsida enne otsuste tegemist klientidelt rohkem tagasisidet. Vahel mõtleme, et teame seda ise kõige paremini, aga turg tegelikult pidevalt üllatab. Parem on küsida, kui ennustada ja arvata. Sellega on kohe risk maandatud ning klient on tänulik, et sai sinuga kaasa rääkida kohe protsessi algusest peale.

Online- versus offline-müük

Oleme otsustanud tugevalt liikuda veebimüügi poole. Müük online’is on teistsugune kui poes, sest see, kas vaadata riideid riidepuul või arvutiekraanil teiste inimeste seljas, on väga erinev kogemus. Varem pidime tootma riideid, mis näevad riidepuul head välja, nüüd saavad need aga hoopis teise tähenduse, kui me saame näidata neid inimeste seljas. See on väga meeldiv, sest me ju teemegi riideid inimestele kandmiseks.

Veebipoes on muidugi tagastamise protsent kõrge. Jaepoes saab kliendile pakkuda midagi muud, kui asi ei sobi; online’is on aga oluline, et oskaksid pakkuda õiget toodet õigele inimesele.

Online’is on tähtis ka kliendi lojaalsuse küsimus. Füüsilises poes saab klient näost näkku suhtlemise kogemuse, online’is tuleb aga õppida, kuidas pakkuda talle võimalikult personaalset kogemust, et ta tuleks sinu juurde tagasi.

Kui see aga juhtub, siis on online väga efektiivne kanal. Veebimüük on meil Tallinn Dollsis suurem kui poes ning tihti saadame pakke ka oma poe kõrvalmajja. Inimestele meeldib online-ostuprotsess ning nad on sellega ka rohkem harjunud kui 3–4 aastat tagasi.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta eAkadeemia külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.