Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Äriidee, mis kasvas välja isiklikust vajadusest

Moodsate puidust prilliraamide valmistaja Framed by Karl asutaja ja disainer Karl Annus soovitab äriidee leidmist ning ettevõtte loomist alustada millestki sellisest, millest oma elus puudust tuntakse. Parimaks reklaamiks on aga tema sõnul tootega rahulolevad inimesed.
  • Ideede elluviimist pole vaja karta!
  • Kui ollakse kindel, et äriidee töötab, siis tuleb kiiresti teha esimene müük ja leida esimene klient.
  • Käige julgelt koolitustel või liituge abi saamiseks EASi, ettevõtlusinkubaatori vm alustavale ettevõtjale suunatud programmiga.

Ettevõtte Framed by Karl äriidee sündis isiklikust vajadusest – olen juba väikesest peale prille kandnud ja seisnud silmitsi probleemiga, et ei leia meeldivaid prilliraame. Kui need leiduvadki, siis ei pruugi need sobida kandja ninakujuga või on näiteks liiga pikkade sangadega. Seega tekkis mõte endale ise prilliraamid valmistada. Esimesed prillid tegin Tartu Kõrgema Kunstikooli lõputööna. Pärast lõputööde näituse kajastust hakkasid inimesed minuga ühendust võtma ja soovisid saada personaalselt valmistatud prilliraame.

Seega olid mul kliendid olemas enne kui ettevõtte juriidiline keha. Esimesi tellimusi täitsin kooli töökojas, mõeldes samal ajal, kuidas endale samasugune tööruum saada. Koostasin miinimumprogrammi ja soetasin enda säästude ning sõprade abiga esimesed peitlid, saed ja lihvimispaberi. Jõudumööda olen need välja vahetanud professionaalsemate, täpsemate ja vastupidavamate vastu. Ka meeskond on kogunenud aegamisi: mu abiline töökojas tegutses alguses tükitöö alusel, aga on nüüd täiskohaga tööl. Samuti on mul abiline kontoris ning ülejäänud tööd, nagu trükiste tegemine, e-poe ehitus ja programmeerimised, tellin väljastpoolt.

Minu kliendid on prillikandjad, kes julgevad silma paista ning kanda silmatorkavamaid aksessuaare. Väga paljud pöörduvad meie poole pärast seda, kui on proovinud oma tuttavate prille ning kogenud, kui kerged ja mugavad need on. Eesti mastaabis ei ole keeruline klientideni jõuda, sest meie maa on väike ning iga Framed by Karli prilliraami kandja on meile heaks reklaamiks.

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta eAkadeemia külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.